week 8 - Reisverslag uit Wateringen, Nederland van Theo - WaarBenJij.nu week 8 - Reisverslag uit Wateringen, Nederland van Theo - WaarBenJij.nu

week 8

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg Theo

19 Juni 2016 | Nederland, Wateringen

Week 8
Ja er waren dus wel weer een paar ontwikkelingen deze week maar niet veel tijd en inspiratie. Komende week examens anatomie en BSR principles.
En voor een kort profiel van alle studenten heb ik wat meer tijd nodig dus dat komt later wel.
Deze week wat bureaucratische Homeaffairs irritaties ondervonden. 5 mensen die net doen alsof ze werken maar echt totaal niet meewerken met wat dan ook. Of het nu gaat om mijn verlenging van mijn visum of het feit dat ik mijn vrouw en kinderen hierheen wil laten komen voor 2 weken vakantie, het maakt ze echt allemaal niet uit hier. De minister of toerism praat niet meer met de minister van Homeaffairs dus daar zal het wel mee te maken hebben denk ik.
Maar gelukkig hebben ze een geweldig lopende economie hier op dit moment dus zitten ze waarschijnlijk helemaal niet op een paar extra toeristen te wachten!
Vrijdag een Titanic party gehad en dat was weer top. Bij het enige verhuurbedrijf hadden ze nog maar 3 matrozenpakken dus als je denkt, wat doet die Jack Sparrow met zijn drinkmaatje op een Titanicfeest dan weet je nu waarom!
Zaterdag een rust/leerdag gehad en zondag weer een stuk spoorlijn gefietst en pictionary gespeeld in het Engels.
Vrijdag komen mijn zus en nichtje al en hebben we een week vrij dus gewoon weer even wat andere mensen om me heen en andere verhalen daar kijk ik echt naar uit.

Ik weet niet of ik volgende week tijd en gelegenheid heb om te bloggen want dan ben ik dus on the road. Via route 62 richting Kaapstad.
Maar ik haal het in dat beloof ik!

  • 19 Juni 2016 - 23:42

    Dyonne:

    Hahahahha die jack sparrow! Tot vrijdag lieve the:)

  • 20 Juni 2016 - 00:22

    Marieke :

    Gelukkig ben je het feesten daar nog niet verleerd. Veel plezier met je zus en nichtje!

  • 20 Juni 2016 - 10:25

    Linda:

    Succes met de examens en verder lekker genieten. En adem in adem uit bij Home Affairs.....

  • 20 Juni 2016 - 11:07

    Uta:

    Zo te zien ben je in top conditie, dus dat wordt een top score voor het examen, alvast geluk gewenst. en die Home Affaire komt vast ook precies op tijd goed. Geniet er dus maar vast van.

  • 20 Juni 2016 - 13:37

    Karl Beermann:

    ziet er allemaal top uit Theo. geniet

  • 20 Juni 2016 - 17:01

    Frank Brabander:

    Dat ziet er goed uit.
    Tis afrikaans bij Home affairs zeker uiteindelijk komt het goed
    Veel plezier

  • 20 Juni 2016 - 18:40

    Diana:

    Dat ziet er weer allemaal schitterend uit en wat een mooie foto's allemaal super ! Dank je wel nu schrijf tot volgende week of over twee neem zoals t komt wat voor jou t beste voelt
    Groetjesssss

  • 20 Juni 2016 - 21:11

    Natasja:

    Ha ha leuk zo carnaval in Zuid Afrika :-)
    je hebt een leuk bootreisje gemist met je vrouw in een sexy slip op de boot of zit ze zo ook voor de webcamera???
    Succes met leren en je examen en geniet van de tijd met je Antoinet en Dion.
    X Natas

  • 21 Juni 2016 - 19:15

    Martin Drop:

    Nou, mooi.


    Maar ik zie nog geen progressie in het genezen van homo sapiens.

    Even doorstuderen dus.


    Je moet de natuur begrijpen.
    Daarnaast een 6e zintuig hebben.

    Ik wil je niet demotiveren, maar het lijkt vakantie.

    In liefde,


    Martin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Theo

gelukkig getrouwd met Anita en vader van 2 mooie dochters Gina en Donna.

Actief sinds 14 Maart 2016
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 27635

Voorgaande reizen:

27 April 2016 - 26 September 2016

BSR opleiding Zuid Afrika

Landen bezocht: