Geland! - Reisverslag uit Wateringen, Nederland van Theo - WaarBenJij.nu Geland! - Reisverslag uit Wateringen, Nederland van Theo - WaarBenJij.nu

Geland!

Door: Theo Holierhoek

Blijf op de hoogte en volg Theo

04 November 2016 | Nederland, Wateringen

Geland!!

Zo het heeft even geduurd maar ik ben geland.

De laatste week daar was er dus echt een van afscheid nemen maar ook enorm gelachen.
De bonte avond op donderdag was hilarisch en iedereen had er echt veel tijd in gestopt om er iets leuks van te maken. Zaterdag graduation en een “feestavond” alleen kwam die niet echt los.
De meeste gingen de zondag erna rijden of vliegen dus iedereen was al bezig met afscheid nemen. Maar goed, rond 23.30 deden wij natuurlijk weer als laatste het licht uit en sloten we daarmee een prachtige opleidingstijd af.

Nu alweer een maand thuis en alleen nog maar aan het hollen en rennen geweest!
Maar goed wel allemaal leuke dingen.
Op maandag 26 sept geland, dinsdag een dagje met Anita samen en woensdag gelijk een hele dag werken. Schoonzus Linda, ook practitioner, die ging op vakantie en heeft gewacht totdat ik terug was. Dus ik kon direct aan de bak.
Super gaaf om gelijk alles in de praktijk te kunnen brengen.
Daarnaast direct aansluitend de opleiding medische basiskennis maar opgestart dus direct weer volop in de boeken. Maar goed het is nu nog vers en al het stof in de bovenkamer is eraf geslagen dus gelijk maar door nu. Is eventueel handig om te hebben om bij verzekeraars in aanmerking te blijven komen voor declaratie.

Hier thuis hebben we even een weekje nodig gehad om weer te settelen maar het voelde direct weer vertrouwd en als vanouds. Dus van beide kanten geen aanpassingsproblemen.

Ik ben direct begonnen met mijn sponsorklanten en ook vanuit deze blog hebben al een aantal mensen gereageerd die kennis willen maken met de BSR. Top!
Daarnaast ben ik on tour bij wat oude klanten en relaties en zijn we volop bezig met huisstijl, de site, folders, krantenartikelen en alles wat met marketing te maken heeft. (Let op! vrijdag 2 december Open Huis!)
Mond op mondreclame is natuurlijk de beste vorm van marketing en ook dat werkt al volop hoor. De eerste via via’tjes hebben zich inmiddels aangemeld dus we gaan de goede kant op.

Bijgevoegd nog even wat foto’s van de feestavond, medestudenten waar ik wat mee had en van het lerarenteam. En ook alvast wat beelden in actie hier in Nederland!
Daarmee een geweldige tijd en periode in mijn leven afgesloten en het begin van een hele gave en succesvolle tijd hier!

Het algehele gevoel wat overblijft is samengevat:
• Leerzaam (ik heb in 5 maanden een prachtig vak geleerd!)
• Leerzaam(ongelofelijk veel respect gekregen voor ons lichaam)
• Leerzaam (Wat filosofische gedachten in me opgenomen waarvan de belangrijkste is respecteer anderen zoals ze zijn en oordeel niet voordat je echt serieus elkaars standpunten hebt gedeeld.) de BSR gedachten gaan verder en zegt “oordeel helemaal nooit over anderen” dit gaat me net te ver maar ik begrijp de gedachten in ieder geval!
• Vriendschappen (Constance, Mark en Genevieve dat is voor het leven!)
• Dat Zuid-Afrika een prachtig land is met een geweldig bevolking, cultuur, natuur en eten en drinken!

Gezien het feit dat ik vooralsnog de komende 5 jaar niet in dit geweldige land terug mag komen zal het nog wel even duren voordat we teruggaan maar over 5,5 jaar bij het 35jarig bestaan van de academy zijn we zeker van plan om terug te keren naar dit fantastische land!

De minister van Home-affairs en die van Toerisme praten niet meer met elkaar met als gevolg dat die 2 logge organisaties volstrek langs elkaar heen werken en ik dus met een verlopen visa bij de douane stond en moest tekenen dat ik 5 jaar het land niet meer in mag!!!
Ik zal jullie de details besparen maar de keren dat wij bij het kantoor van homeaffairs hebben gestaan zijn niet meer te tellen en de sketchets die zich daar hebben afgespeeld zouden bij “Arjen Lubach” achtige programma’s op zeker uitgezonden worden.

Maar goed het bezwaar is aangetekend dus laten we positief eindigen met de gedachte dat dit besluit gewoon nog wel teruggedraaid gaat worden.

Iedereen bedankt voor het volgen en graag tot ziens.
Het liefst natuurlijk ergens in goede gezondheid maar indien er langdurige klachten zijn van welke aard dan ook dan weet je me nu uiteraard ook te vinden!

  • 07 November 2016 - 09:46

    Anita:

    Fijn dat je weer thuis bent, nu knallen samen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Theo

gelukkig getrouwd met Anita en vader van 2 mooie dochters Gina en Donna.

Actief sinds 14 Maart 2016
Verslag gelezen: 3748
Totaal aantal bezoekers 27605

Voorgaande reizen:

27 April 2016 - 26 September 2016

BSR opleiding Zuid Afrika

Landen bezocht: