Het echte werk - Reisverslag uit Wateringen, Nederland van Theo - WaarBenJij.nu Het echte werk - Reisverslag uit Wateringen, Nederland van Theo - WaarBenJij.nu

Het echte werk

Door: Theo Holierhoek

Blijf op de hoogte en volg Theo

05 September 2016 | Nederland, Wateringen

Deze week stond in het teken van stage en dus echte klanten!
Mensen die je aangesproken hebt de afgelopen weken en die bereid zijn geld te betalen voor een BSR behandeling. De eigenaresse van een sterrenrestaurant waar we een keer gegeten hebben, de eigenaresse van de lokale bonbonnière, en een autohandelaar die toevallig ook als DJ op de lokale radiozender actief is. Gewoon echt leuk om direct met mensen te werken!
En ik krijg hier dus echt weer een enorme kick van! Zoals het was toen ik net met uitzenden begon.
Mensen spreken, aanhoren wat het probleem is en vervolgens daarop anticiperen.
Alleen toen met werk en nu met het verhelpen van fysieke ongemakken!
De komende week komen ze allen terug voor de tweede release en van 2 heb ik al een reactie terug gelijk de dag erna. De een voelde alsof ze was overreden door een bus(good!! Something is happening!) en de ander had direct een veel meer ontspannen nek/bovenrug.
Daarnaast voor ons de nodig onspanning.
We zitten nog steeds te wachten op de combinatie vrije middag , goede wind, en geen regen zodat we kunnen gaan Paragliden. Het is nu 4 x afgezegd dus misschien is het niet heel handig om hierin te blijven volharden maar goed, we zien het wel.
Zaterdagavond een benefietconcert/veiling bijgewoond voor mensen die hun huis zijn kwijtgeraakt bij de brand bij ons op de heuvel.
Geboden op een oerlelijk schilderij dat we echt niet wilde hebben maar gewoon om de prijs een beetje op te drijven. Natuurlijk, je raad het al! Vinden we wel een plekje voor op de academy. Kan Gail hem ook nog een keer kopen voor het goede doel!
De zon wordt met de week krachtiger dus zondag de eerste zwembadparty gehad.
Ja het is en blijft hard werken hier! Maar goed straks in oktober ga ik er vol tegenaan dus nog maar even genieten!
Komende week maar eens gebruiken om alle mensen te benaderen die aan mijn opstartactie hebben deelgenomen en deze in te plannen in oktober. Kortom weer echt werken!!!!

• 05 September 2016 - 12:05

Anita:

Leuk hè als een klant gelijk een reactie heeft! Het blijft een fascinerend beroep en wordt alleen maar leuker en straks lekker met z'n tweetjes! Kijk er zo naar uit! xxx

• 05 September 2016 - 18:35

Hubert:

Dat lelijke schilderij is met die rode bus of dat blauwe hoofd ? Wat een water staat er nu beneden Interlaken nu het riet weg gebrand is. Heel veel sterkte met je klanten en nog een hele goede afsluiting van je studie periode daar.
    HH

• 09 September 2016 - 21:11

Gina:

hoi pap, lekker hard aan het werken!! Nu weet je eindelijk ook na deze 5 maanden hoe zwaar ik het heb. Ik heb paar gelezen hoor dus niet zeuren dat ik meer moet lezen! Bij ons is het ook nog lekker weer tot woensdag ongeveer. Je bent nu wel bruiner als mij :(. Wel jammer dat al 4 keer het paragliden is afgezegd. Veel succes nog met je klanten!! xx